شوق بندگی

دل نوشته هایی در مسیر بندگی

شوق بندگی

دل نوشته هایی در مسیر بندگی

شوق بندگی

امیر مومنان علی (ع) می فرمایند :
امروز روز عمل است نه حساب و فردا روز حساب است نه عمل .

طبقه بندی موضوعی

نماهنگ بسیار زیبای " ای سلطان نجف " حسین طاهری

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ق.ظ

دریافت
حجم: 9.8 مگابایت

متن نوحه ای سلطان نجف حسین طاهری

───┤ ♩♬♫♪ ├───

ای سلطان نجف هستم به زیر دینت
یاعلی گفتم و من هم؛ شدم عاشق حسینت
قرآن به سر بگیرم انشالله؛ دم شیش گوشه اباعبدالله
امضا کن محرمو ببینم؛ از الان تو فکر اربعینم

با اسم تو میزنم تو سینم؛ علی یا علی یا مولا
ای سلطان نجف؛ من محتاج دعاتم
با قلبم شب قدری، تو ایوون طلاتم
با دست تو نوشته شد، تقدیرم
آخر کنجِ حرمت میمیرم
خواب و رویای همه شبامه؛ که قبرم تو وادی سلامه
آی دنیا بدون علی آقامه همه عالم بدونه
علی یا علی یا مولا علی یا علی یا مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی